Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Shop Best Buy

Find this week's deals in computers, cameras, phones, and more! Choose store pick up or other shipment options.
From our sponsors
[靠櫃] 新光南西蘭寇Lancome&Benefit
May 7th 2014, 14:30, by miuu

作者miuu ( )

看板MakeUp

標題[靠櫃] 新光南西蘭寇Lancome&Benefit

時間Wed May 7 14:30:57 2014

前幾天去看蘭寇的粉底液 剛好遇到似乎是主管來 剛到櫃上想看粉底液 就看到主管跟那位櫃姐臉很臭 也一直聽到主管在罵(念?)叫櫃姐怎樣怎樣怎樣 櫃姐看到我後就臉很臭的問說要看什麼 然後就走開了 過一下才走回來請我去旁邊坐著 然後就直接把粉底液塗在我手上要我自己推開 跟櫃姐說 想試在臉上 他就直接把粉底液塗在我臉上 連清潔或是保養都沒有 (我以為清潔這是正常程序? 然後一直到我說我要哪幾個商品 他才馬上態度大轉變好= = 我忘了看名字 不過他說他是化妝師 似乎是姓林 後來去benefit看了一下打亮的 也是遇到之前版上有人推薦過的筱晴 他還滿細心也不會強迫推銷 不過我只是要看打亮 卻試了整臉妝xddd 但是試完妝後 回家臉就過敏了Orz -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 1.34.216.58 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MakeUp/M.1399444259.A.B71.html

e520527:推南西benefit! 42.71.101.198 05/07 14:34

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv272smrgp2u 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()