close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 中華電信買平板送保護貼
Jun 18th 2014, 19:33, by starsunnys

作者starsunnys (I'm Maku <3)

看板ask

標題[請問] 中華電信買平板送保護貼

時間Wed Jun 18 19:33:33 2014

我在6月13號去中華電信用平板專案買了iPAD AIR 可是我現在才想起來中華電信根本沒有給我保護貼 上網才知道原來不是先貼上去的而是會另外附 可是現在已經換DM了 所以我沒辦法拿到保護貼了嗎? 有打電話給客服 客服說要看DM上面有沒有寫送完為止或者是贈送期限 但是我買到平版之後就把六月初的DM丟了 現在哪裡還找的到月初的DM嗎? 我上網找都沒有找到IPAD AIR的那頁 先謝謝各位大大解惑QAQ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 220.142.80.85 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/ask/M.1403091216.A.3FC.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv272smrgp2u 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()