close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
臉書好友收尋問題
Apr 23rd 2015, 18:20


我臉書不想被某人找到

我沒加他好友但是他知道我名子

在臉書收尋也可以找到我

雖然我都有設定只有好友能看我動態

但是我完全不想被他收尋到

我剛剛已經改臉書名子了

那他還找的到我嗎?

但是如果他有手機收尋的紀錄,好像也可以找歷史資料找到我
是這樣嗎

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv272smrgp2u 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()