close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 movie 板
 
[請益] 我想念我自己 幾個問題
Mar 5th 2015, 00:52, by wonderpea

作者wonderpea (推倒要在晚餐後)

看板movie

標題[請益] 我想念我自己 幾個問題

時間Thu Mar 5 00:52:36 2015

前幾天剛看完,覺得是很有感染力的一部片 結尾不錯但是在我還沒準備好的時候就結束了,有點突然T_T 不知道有沒有人記得小女兒念給Alice聽的那個故事內容是什麼? 只記得有講到靈魂之類的.. 然後演講那段也很喜歡 有查到前言有引用 伊莉莎白碧許《一種藝術》 還有別的嗎? 她的講稿實在太催淚了QQ -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.40.13.115 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/movie/M.1425487960.A.53F.html

starmi: LOVE 03/05 01:04

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv272smrgp2u 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()