close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[心得] IPSA自律循環粉霜蜜
Jun 27th 2014, 10:07, by mindu

作者mindu (shrimp)

看板MakeUp

標題[心得] IPSA自律循環粉霜蜜

時間Fri Jun 27 10:07:42 2014

之前用的粉底液都是雅詩蘭黛的double wear 用過軟管 也用過玻璃管的 雖然是不錯用啦!(尤其是冬天 不會流汗的時候) 可是到了夏天 我的人中實在是太太太容易流汗 一下子人中的妝就不見了 就會呈現一個很奇怪的妝感(?! 人中會黑掉XD 然後 上嘴唇的上方會一圈白白的(應該是殘存的底妝? 這個問題超困擾我的!!!! 後來看到版上好多人推IPSA自律循環粉霜蜜 就跑去試妝(剛好雅詩蘭黛的見底了 也該補貨) 試了之後 就馬上買了XDDDD (我的生意真好賺? 這個粉霜蜜 也用了快一個月了 我自己是覺得他持妝度比double wear的還好 (就我的皮膚而言) 遮瑕能力也還不錯(這塊我是比較不在意拉) 而且也算保濕服貼 我是用101色號 推薦給大家^^可以去試試看 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 140.116.63.175 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MakeUp/M.1403834865.A.661.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv272smrgp2u 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()