close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決 
兵役體檢填寫的資料異動
Feb 28th 2015, 07:36

我前幾個禮拜做完了兵役的體檢
而 這幾天我換了新手機 ((號碼換了
但是我記得 去兵役體檢時 有要我填電話號碼

所以我大概的問題就是
它會不會打電話通知或什麼之類的
還是她最後的結果 會直接送到家 不會打我的手機
如果會需要到電話 那我要怎麼處理

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv272smrgp2u 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()