Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 已解決 
想還朋友錢 但是找不到他 怎麼辦?
Oct 30th 2014, 09:28

之前跟朋友借的一萬元 他找我要錢 但我手機壞掉了

現在我手機修好了 卻找不到他

請問我該如何找到我朋友 還他錢??

住家 電話 照片我都沒有

我唯一所剩的線索只有

他家鄉在新竹縣的竹東

還有一隻他的手機號碼

不過現在停掉了....

有啥方法可以找到人呢??

拜託各位 教教我吧 謝謝!!!

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv272smrgp2u 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()