close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Looking for a Helpdesk?

Try Freshdesk - the preferred Helpdesk system of over 23000 businesses. So easy, sets up in two minutes!
From our sponsors
[心得] Espoir Nowear S唇膏 PK003
Sep 3rd 2014, 10:07, by moondemon

作者moondemon (喜歡冷)

看板MakeUp

標題[心得] Espoir Nowear S唇膏 PK003

時間Wed Sep 3 10:07:03 2014

BLOG: http://babybaby13.pixnet.net/blog/post/41520596 有很多嘴唇照片喔 以下複製貼上 _______________________________________________________________________ 首先先感謝annie09主購開團,無主文的介紹就放把火燒死我了XD (連牌子都不認識... 今年開始迷上韓劇後我的化妝品通通都換成韓妝了 唇彩當然也要 !!!!! 會有動力寫這篇文,是因為這隻唇膏實擦比我預期的效果來的好(完全是我要的顏色 !!! 比ZA這2隻持色太多~~ 我的唇膏只有少少2隻,ZA的金亮肉桂和日落金橘 都是很安全的顏色,看久了也想換換口味阿.....每次看韓劇都先注意到女主角的唇色好 美 尤其是急診男女亞凜的妝和唇彩,我都會忘記看戲而是在看那道光和阿寶色..... 唇彩我有買But實擦色跟亞凜色落差太大......雖然顏色沒有不好看但就不是我要的>//※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 36.238.150.32 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MakeUp/M.1409710026.A.0E4.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv272smrgp2u 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()