close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
新竹找補多益的補習班
Jul 18th 2014, 07:29

你好:)
新竹的話,我覺得「英代外語」是我最喜歡的一間喔!推薦你。
位置在火車站附近的SOGO百貨隔壁,
還蠻有名的所以我是先去做個試聽才決定要補,
試聽的時候那裡的老師都非常親切也很關心我,補習班的氣氛很吸引人!
這家補習班的課程也很多種,補習時間非常自由,不會有壓力,整個感覺就是好適合我~
 
最重要的成績方面,我本身程度也不算很好,
但補了之後程度有明顯加強,模擬考分數也慢慢在進步,真的很驚喜!
然後英代外語對學生都是採顧問制,我的專屬顧問就很關心我的學習狀況,
讓我不會有問題不敢問,任何問題包括排課都可以請教他們XD
學費方面會因課程而異,不過比起別家都算很平價喔!
我很喜歡這家,所以將我的經驗與你分享,
當然是因人而異啦!但希望你找到你喜愛的學習方式:)
也可以搜尋英代外語的官網上面都有詳細課程介紹歐。
我目前還在這裡補習想更精進英文,有問題都歡迎再問我:D "

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv272smrgp2u 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()