close
Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
 
[心得] 希望官方
Dec 4th 2014, 08:38, by hell0015276 ( Loveless無愛星辰 )

看開點阿
我也遇過金牌玩李星跟他朋友雙排(同隊的)
兩個人腦衝送頭就算了 李星還從頭到尾嗆我說:要我教你玩中路嗎??根本不想理他 = =
有時我還在想那些人比我還爛 卻是金牌是找人代打嗎咧(本人銅牌 離題了)

沒關係啊 下次遇到有人再這樣講就回說
法律規定銅牌不能玩中路嗎?? 不爽就跳啊 我不會攔你 這只是NG
如果是我遇到這種態度很爛的 我會開始就跟他擺爛到最後XD (錯誤示範)

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv272smrgp2u 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()